پایه هشتمتفکر و سبک زندگی هشتم

عوامل شکل گیری تصور منفی و تصور مثبت در خودپنداره (تفکر هشتم)

3.6
(5)

عوامل شکل گیری تصور منفی و تصور مثبت در خودپنداره (تفکر هشتم)؛ امروز قصد داریم تا در این مطلب از مجموعه مطالب مربوط به پایه هشتم به جواب و پاسخ صحیح و کامل این سوال فعالیت 1 صفحه 94 از کتاب تفکر و سبک زندگی کلاس هشتم درس مهارت بهبود خودپنداره و افزایش اعتماد به نفس، بپردازیم و عوامل موثر در شکل گیری تصور منفی و مثبت رو به صورت مجزا برسی کنیم. با ما همراه باشید.

 

عوامل شکل گیری تصور مثبت چیست؟ آنها را بنویسید. تفکر هشتم

داشتن هدف مناسب در زندگی، احساس شایستگی و کفایت، خودباوری و رضایت از خود، تحسین خود، داشتن روابط سالم با دیگران، زندگی در یک خانواده خوب، داشتن هدف در زندگی از عوامل شکل گیری و ایجاد یک تصور مثبت اند.

 

 

عوامل شکل گیری تصور منفی چیست؟ آنها را بنویسید. تفکر هشتم

نداشتن هدف در زندگی، احساس ضعف و منفعل بودن، نداشتن ارتباط مناسب و سالم با دیگران، داشتن انتظارات غیر واقع بینانه از خود، داشتن نگرش منفی نسبت به مهارت ها و توانایی های خود نیز می توانند برخی از علل و دلایل بروز یک تصور منفی از خود توسط شخص باشند.

 

اگر شما هم پاسخ صحیح یا دیگه ای بلدید حتما پایین صفحه کامنت کنید تا دوستان استفاده کنن، راستی از این به بعد با اضافه کردن “آموزه لند” به اخر سوالت تون در درس تفکر و جستجو اون در گوگل خیلی سریع تر و راحت تر می تونید جواب رو پیدا کنید.  از همراهی تون متشکریم!

 

مطالب مرتبط:

تعریف اعتماد به نفس چیست؟ (تفکر هشتم)

مفهوم خودپنداره چیست؟ آن را تعریف کنید (تفکر هشتم)

 

این پست چقدر مفید بود؟

برای رتبه بندی روی ستاره ها کلیک کنید!

میانگین امتیاز: 3.6 / 5. تعداد آرا: 5

تاکنون امتیازی ثبت نشده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا